Re: jak podkrecac ?

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 09:18:59 MET DST

> kombinujesz jak najbardziej poprawnie
> tylko tak sie zastanawiam - na jakim chipsecie masz ta plyte z tym
> prockiem?? bo 180MHz dla FSB to nie jest "standardowa" czestotliwosc FSB i
> pozostale szyny (pci, agp) moga pracowac wtedy z niestandardowymi
> czestotliwosciami i niechcacy mozesz cos uszlodzic (no chyba ze masz
> regulacje mnoznika tych szyn - cos takiego w ogole istnieje?? bo tak
> gleboko
> w krecenie to nigdy nie wchodzilem)

pojawil sie problem po jakims czasie podczas gry, komp mi sie wylaczyl
wiec zmniejszylem do 178, na razie jest dobrze, ale
zastanawiam sie czy nie lepiej jest zrobic np ok 166x12?
plyta a7v8x-x na kt400a
a w ogole to nie czuje roznicy po takim podkreceniu, gra mi chodzi jak
chodzila
w innych warunkach tak samo. Jedyna roznica to w testach.
Chyba widoczna roznice bede mial po dolozeniu kolejnej 512 lub zmianie
grafiki.
Tak mysle, ze w zasadzie podkrecanie procka nawet o te 500mhz (to juz jest
duzo)
ma sens tylko wtedy gdy sie kompa uzywa do konwertowania duzych plikow,
obrobki, czy kompresji.
W innym przypadku chyba nie warto ponosic tego ryzyka. (?)

s.