Re: ile czasu po wylaczeniu kreca sie talerze hdysku?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 23:49:51 MET DST

Dnia Mon, 18 Sep 2006 21:34:35 +0200, OMSON tak nawijal:

> IMHO troche za bardzo sobie wziales ta kwestie do serca -

Nie, Ty sie nabijasz.

> wspolczesne dyski zaraz po wylaczenia (praktycznie zanim zdazysz
> odlaczyc z kieszeni) przestaja krecic talerzami

Mam nastepujace dyszczki w moim kompie i staja w nastepujacych
czasach:
WD1200JB - 5s
MAJ3182MP - 3s
DDYS-T09170 - 4s
DPSS-309170 - 4s
To sa normalne, uzytkowe czasy wylaczenia.

> starannie uzytkowany (regularne defragmentacje, prawidlowe
> wylaczanie komputera)

To bady pojawiaja jak sie defraga nie zapuszcza albo zawiesi
system? Prosze mnie oswiecic zwlaszcza w kwestii tego ostatniego.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...