Re: Świerzy komp wyświetla: STOP: 0x000000F4 (BIOS raz widzi HDD, raz nie)

Autor: Tomek <tomekkNOSPAM_at_WYTNIJimpakt.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 18:25:45 MET DST

Użytkownik "micz" <micz81@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:1158595779.177650.136710@d34g2000cwd.googlegroups.com...

> No właśnie na jakich timingach? Bo przecież my tu mówimy o
> napięciu pamięci, a nie o timingach... chyba, że ja czegoś nie wiem

OK to może tak, żeby było prościej - podnieś napięcie do 2.25 V, popracuj na
kompie, dociąż go i zobacz czy jest stabilny - timingami zajmiemy się
poźniej ... ;).

PS: Timingi są właśnie na Twoim zrzucie z CPU-Z. Te tajemnicze cyferki 5 5 5
12. Co to jest i do czego służy to poczytaj na sieci.
I w ogóle chłopie zanim zabierasz się za składanie dość wypasionego kompa to
podedukuj się troche w tym temacie ;).
I zrób coś please z ustawieniami czytnika grup bo się trudno odpowiada na
Twoje posty - włącz MIME na wstępie.

Pozdrawiam.
Tomek