Re: Świerzy komp wyświetla: STOP: 0x000000F4 (BIOS raz widzi HDD, raz nie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 23:46:36 MET DST

Podniosłem napięcie do 2.15V W BIOSIe (zaowocowało to wyświetleniem
tej wartości na czerwono). Uruchomiłem Win XP i kilka programów
naraz - Photoshopa, Illustratora, Image Ready (wszystkie CS2),
Combustion 4, Premiere Pro 1.5, oraz instalację Acronis True Image.
Nic się nie powiesiło.

Co do mojego amatorskiego podejścia, to wybacz, ale zrobiłem wydaje
mi się spory reserch na temat podzespołów, które kupowałem.
Trwało to około miesiąca - niemal codziennego filtrowania forum
różnego typu, "opinii ekspertów", manuali, zaleceń producenta itd,
itp. Instalacja procesora na płycie głównej, wciskanie pamięci RAM
i karty grafiki w sloty, oraz przykręcanie zasilacza do obudowy i
podłączanie zasilania wszystkich podzespołów nie jest poza tym
wybitnie skomplikowaną czynnością. A to, że nie wiem wszystkiego
jest naturalne - t o j e s t m ó j p i e r w s z y s k
ł a d a k

sory, że się uniosłem ;)))

A wracając do tematu, to jak zmienić te timingi :)))?