Re: Uszkodzony jeden z kanalow karty dzwiekowej ?

Autor: Tomek Banach <tbanan_at__bez_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 18:45:20 MET DST

Krzysztof Rynkowski wrote:

> Nie ma żadnej gwarancji, że to tylko gniazo...
> Może jest uszkodzony jeden z kanałów elektroniki.
> Najpewniejsze i niezawodne rozwiązanie, to karta na PCI.
> Sam kupiłem za 40zł.
> Tu masz jeden z wielu przykładów
> http://www.allegro.pl/item128065163_sound_blaster_live_model_ct4830.html

Najsmieszniejsze jest ze wlasnie taka karte sprzedalem jakis tydzien
temu na allegro bo lezala w domu nie byla wykorzystywana.

Na plyte dostalem gwarancje rozruchowa wiec moge wymieniac ale kolejna
reinstalacja windowsa mi sie nie usmiecha wiec chyba sprobuje z tym
gniazdem a potem kupie zewnetrzna karte.

--
Pozdrawiam Tomek