Re: Nagrywarka DVD

Autor: Łukasz <kemler_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 18:10:28 MET DST

> AFAIK to spośród nich właśnie NEC najgorszej wypada jeśli chodzi o
> korekcję, ale ja się tym nie przejmuję - nie używam nagrywarki jako
> czytnika, poza tym nie mam w zwyczaju rysować płyt i zostawiać na nich
> odcinki palców. ;) Kopiowanie zabezpieczeń? Ta cecha jakoś też
> nieszczególnie była mi potrzebna jak dotąd.

W moim przypadku pewnie bedzie to rowniez czytnik DVD, jako tako.. ale tez
nie mam zwyczaju rysowac swoich plyt:)
Zastanowie sie pewnie nad tym NECkiem. Czy moze posiadasz jakas informacje
co do glosnosci pracy tej nagrywarki?

> Jak zależy Ci na jakości, to i tak nie będziesz nagrywał z maksymalną
> prędkością, nie ma sensu dac się zwieść takim chwytom marketingowym jak
> nagrywarki DVD 18x. :)

Zgadza sie, na CD, mimo ze da sie 52x to normalnie uzywam 32x i pewnie
wiekszosc tak robi...

Dzieki wszystkim za rady i pomoc:)
Pozdrawiam!