Re: Alternatywa dla MS Natural Ergonomic Keyboard 4000

Autor: Marcin <keinmail_at_keinspam.de>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 14:01:26 MET DST

Witam

Użytkownik "mancer" <mancer@-sorry-wytnij-to-o2.pl> napisał w wiadomości
news:eejaiq$qd1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie zauważyłem ;-) U mnie zawsze domyślnie sa włączone klawisze F1-F12.
> Nie korzystam w ogóle z dodatkowych funkcji pod tymi klawiszami. Klawisza
> F Lock nie dotykam. Jest tak nawet bez zainstalowanych driverów. Niczego
> w ustawieniach nie zmieniałem.

Na razie jeszcze jej nie mam. Moze to zalezy od od revision czy czegos
podobnego? Mozesz podac jaka masz dokladnie wersje? Na razie
opieram sie glownie na informacjach z netu odnosnie tych nieszczesnych
klawiszy.

> Włącz może w biosie USB keyboard support i ciągłe zasilanie urządzeń USB.

Klawiatura bedzie uzywana z laptopem i dosc czesto odlaczona od niego. Wiec
zasilanie USB niestety odpada.

> BTW. komfort jest rewelacyjny i nic o podobnej jakości nie udało mi
> się znaleźć.

Az dziwne, ze nie ma praktycznie nic innego do wyboru z tego typu klawiatur.

Pozdrawiam

Marcin