Re: Alternatywa dla MS Natural Ergonomic Keyboard 4000

Autor: mancer <mancer_at_-sorry-wytnij-to-o2.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 13:09:27 MET DST

Użytkownik "Marcin" <keinmail@keinspam.de> napisał w wiadomości
news:eej6kv$j3s$1@inews.gazeta.pl...

> Chce kupic klawiature o ukladzie ergonomicznym.
> Najchetniej bylaby to MS Natural Ergonomic Keyboard 4000,
> gdyby nie jej wada. Chodzi o klawisze funkcyjne F1-F12. Standardowo
> maja one inne dzialanie i za kazdym razem po wlaczeniu komputera (resecie)
> trzeba by naciskac Fn Lock by korzystac z nich jak z normalnych klawiszy
> funkcyjnych. Niby nie jest to cos wielkiego, ale po co sobie utrudniac
> zycie.

Nie zauważyłem ;-) U mnie zawsze domyślnie sa włączone klawisze F1-F12.
Nie korzystam w ogóle z dodatkowych funkcji pod tymi klawiszami. Klawisza
F Lock nie dotykam. Jest tak nawet bez zainstalowanych driverów. Niczego
w ustawieniach nie zmieniałem.

Poza tym klawiatura pamięta jaki tryb był wybrany i po resecie/wyłączeniu
nie zmienia go. Jeśli np. wyłączę komputer z wyłączonym Fn Lock, to po
ponownym uruchomieniu też będzie wyłączony.

Włącz może w biosie USB keyboard support i ciągłe zasilanie urządzeń USB.

BTW. komfort jest rewelacyjny i nic o podobnej jakości nie udało mi
się znaleźć.