Re: Nagrywarka DVD

Autor: Łukasz <kemler_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 21:21:03 MET DST

> To już zaczyna przypominać jakąś mantrę powtarzaną kilka razy w tygodniu
> na tej grupie, a więc:

Moze:) Patrzylem na wczesniejsze posty, conieco przeczytalem, ale nie do
konca to co mnie interesowalo...
Gazetkom nie chce mi sie zabardzo wierzyc co do sprzetu... A fajnie byloby
kupic w miare dobry. Wiem, ze 150 zl to nie majatek, ale to zawsze 150 zl ..

> - Pioneer DVR-111 (ale bez "D" na końcu)
> - NEC ND-4571A

Popatrze tez na te pozycje, nie koniecznie musi byc LG. 3 wybrane nagrywarki
to pewne zawezenie tematu..
O braku w LG mozliwosci testu plyty wiem i tez tak srednio mi sie to widzi..
poza tym gdzieniegdzie czytalem o przypadkach wadliwych egzemplarzy.

Pozdrawiam!