Re: Acer Aspire (?)

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 20:20:01 MET DST

On 2006-09-15 18:49, * Artek wrote:

> Hmm...a ja dzis byłem w salonie i kupiłem /zamówiłem ASUSa A6Ja
> Wczoraj widziałem jak /tez!/ kobieta przyniosła do reklamacji Acera Ja
> nie wiem co ta kobieta z nim robiła ale po miesiącu wygladał jakby miał
> kilka lat i tez padły min. zawiaski :)
> Podobno w tym serwisie co trzeci sprzet do reklamacji to laptop
> ACER.Fakt że sprzedają ich najwiecej /bo sa tanie/ale...Asusa no i HP
> szczególnie polecał.

Acery o których mówiłem wyglądały w zasadzie jak nowe (poza
uszkodzeniami, oczywiście) O HP się wypowiadał nie będę, bo nie znam
marki zbyt dobrze, ale z kolei o Asusie mam bardzo dobre zdanie.
Podobnie jak np. o IBM/Lenovo.

No i rzeczywistość dodała jeszcze słowo od siebie: kolejny Acer z
pękniętymi zawiasami - ten nawet nie zdążył być sprzedany, dotarł już
uszkodzony do salonu. Fakt, tani model, ale to i tak kompletnie
niedopuszczalne...

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1GB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH