Re: Acer Aspire (?)

Autor: Artek <arwardWYTNIJ_at_vp.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 18:49:40 MET DST

Andrea-napisał/a:

> W jednym i drugim przypadku "osiłkiem" były raczej drobnej budowy
> kobiety. Nie sądzę też, żeby do salonu trafiły podróbki.

Hmm...a ja dzis byłem w salonie i kupiłem /zamówiłem ASUSa A6Ja
Wczoraj widziałem jak /tez!/ kobieta przyniosła do reklamacji Acera Ja nie
wiem co ta kobieta z nim robiła ale po miesiącu wygladał jakby miał kilka
lat i tez padły min. zawiaski :)
Podobno w tym serwisie co trzeci sprzet do reklamacji to laptop ACER.Fakt że
sprzedają ich najwiecej /bo sa tanie/ale...Asusa no i HP szczególnie
polecał.

--
Pozdrawiam Artek