Re: komp do backup'u - co sadzicie o tej konfiguracji ?

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 20:07:53 MET DST

> Chyba ze jest cos tanszego ? A moze mozna po prostu spiac rownolegle
> oba te
> nie-hotswapowe chieftec-ki 620W

Bałbym się. No, chyba że to byłby jakiś domowy serwerek w piwnicy...

> Jesli trzeba bedzie, to tak. Pytanie, czy jest to konieczne, i jak
> duze
> powinno byc to obciazenie?

Dobra, nowoczesna zasiłka ma zabezpieczenia przed "jałowym biegiem" i
bez obciążenia raczej nie ruszy. Tu już nic nie da zwarcie "zielonego z
czarnym". Nie wiem czy to dotyczy każdej linii z osobna, ale IMO lepiej
obciążyć na jakieś 50% wartości.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie