Re: NEC czy Eizo

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 19:40:01 MET DST

Dnia Fri, 15 Sep 2006 16:36:07 +0200, Jakob napisał(a):

> bzdura, sugestia i błędne wrazenie wynikające prawdopodobnie ze złego
> wyregulowania tanich monitorów, roznica w jakosci kolorów jest ale nie tak
> spora by warta była wydania 2x więcej kasy, ten eizo ma nadal słabe kąty
> widzenia i to jest gwozdz do trumny/konkretny powod dla ktorego nigdy nie
> wydał bym 2000zł na monitor 19" TN do pracy z tekstem.

Sugestia nie, ale moze zla regulacja tych tanszych.

Widze ze siedzisz w temacie. Podrzucisz jakis konkretny model dobrego Twoim
zdaniem LCD-ka na matrycy innej niz TN, zebym mogl w sklepie popatrzec na
niego i porownac obraz z innymi monitorami? Cena tak mniej wiecej do 1800
PLN.

> Na początku pisałes o rozrywkowo tekstowych zastosowaniach a teraz widze
> skłaniasz sie ku precyzyjnym kolorom, jezeli szukasz perfekcyjnego
> uniwersalnego monitora to owszem - EIZO - ale nie ten model.

Nie lubie kompromisow - jak mam miec jeden monitor, to niech bedzie dobry
do wszystkiego... No ale Flex Scana to sobie niestety nie kupie.

--
pozdrawiam,
Maciek