Re: Notebook HP nx7400

Autor: akala <akala_at_onet.eu>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 19:44:51 MET DST

Dnia Fri, 15 Sep 2006 18:47:08 +0200, zwi napisał(a):

> Witam, przymierzam sie do zakupu notebooka.
> Przeznaczam na to kwote do 3500pln wraz z systemem operacyjnym Windows XP
> Home.
> W okresie letnim notebook czesto bedzie uzywany na dworze do pracy.
> Jaki rodzaj ekranu wybrac aby podczas slonecznej pogody bylo cos widac ?
> Co sadzicie na temat BrightView w notebookach HP ?
> Szukajac natrafilem na HP COMPAQ nx7400 EY505ES.

dzisiaj miałem go kupić ,parę postów niżej pytałem na temat instalacji
sytemu operacyjnego na nim. Okazało się że win xp jest zainstalowany na
ukrytej partycji o pojemności 9 giga. Po zakupie musisz zgrać wszystko na
dwie płytki dVD. Płytki instalacyjnej Xp nie dają. Więc zrezygnowałem z
takich "usprawnień" niech sobie HP sama zgrywa. Wybrałem inny Amilo A1655G
ML32 ,procesor AMD Turion 64 Ram 1024 MB dysk 80 GB matryca 15,4 cali no i
płytka instalacyjna XP a nie jakaś ukryta partycja.
No ale może komuś odpowiada taka sytuacja ,że na jego dysku firma
instaluje ukrytą partycję i tak do końca to nie wie się co tak naprawdę na
niej zainstalowano. Cena 3199 zł z vatem
akala