Re: Athlon X2

Autor: Activ <design_at_activsoft.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 19:29:40 MET DST

Piotr Stefańczyk napisał(a):

> Użytkownik "Activ" <design@activsoft.pl> napisał w wiadomości

> Skoro BIOS w wersji F3 obsługuje tego procka to w F5 na pewno. F3 to
> wersja BIOSu od ktorego jest obslugiwany ten procesor. Chyba oczywiste,
> nie ?

Tez tak mysle ale dla pewnosci wole sie zapytac, juz rózne dziwne rzeczy
 widziałem. Jak sie zapytalem w hurtowni w servisie jak myslisz co mi
odpowiedzieli, ze tylko plyta obsluguje to co jest w instrukcji podane,
tez im wyjechalem ze strona, a oni swoje, wiec troche zgłupialem i stad
moje pytanie sie wzieło.
A niestety sprzetowcem nie jestem, do kompa zagladam tylko jak cos
zmieniam, a zreguly programuje w java.

TOmek