Re: Athlon X2

Autor: Piotr Stefańczyk <sashx_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 21:34:33 MET DST

Użytkownik "Activ" <design@activsoft.pl> napisał w wiadomości
news:eeenu5$pq9$1@achot.icm.edu.pl...

> Tez tak mysle ale dla pewnosci wole sie zapytac, juz rózne dziwne rzeczy
> widziałem. Jak sie zapytalem w hurtowni w servisie jak myslisz co mi
> odpowiedzieli, ze tylko plyta obsluguje to co jest w instrukcji podane,
> tez im wyjechalem ze strona, a oni swoje, wiec troche zgłupialem i stad
> moje pytanie sie wzieło.
> A niestety sprzetowcem nie jestem, do kompa zagladam tylko jak cos
> zmieniam, a zreguly programuje w java.

No cóż. Chyba producent lepiej wie z jakim procesorem chodzi płyta główna
niż jakiś sprzedawca w sklepie. Myśle że nie masz co się przejmować i możesz
bez problemu kupić tego procka. W BIOSIe F5 jest po prostu więcej poprawek w
stosunku do Biosu F3, więc jeśli F3 obsługuje ten procesor, to F5 na bank.