Re: kamerka logitecha quickcam - totalnie nieostry obraz :(

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 22:49:39 MET DST

misiek napisał(a):
> witka

Jakiego Witka?

> mam logitecha quick cama - podlaczylem ainstalowalem stery - i obraz
> jest totalnei nieostry - nie wiem co jest - grzebalem w sterach ale tam
> tylko gamma itp...

Czytaj z łaski swojej własne posty zanim je zamieścisz w usenecie.
Literówki w co drugim wyrazie to już nie jest przypadek.

> kamerka jet nmowiutka - czy moze byc uszkodzona np w transporcie albo cos w
> tym stylu
> pomcy !!!

Ktoś mi ostatnio mówił, że większość Polaków nie czyta instrukcji, bo
trwają w beznadziejnym przekonaniu, iż sami wszystko wiedzą lepiej.
Polemizowałem, jednak czytając takie posty zaczynam się zastanawiać nad
tym czy słuszna była moja 'opozycja' w tej sprawie ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: