Notebook a system operacyjny

Autor: akala <akala_at_onet.eu>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 22:54:18 MET DST

Może pytanie wyda się śmieszne ale mam problem ze zrozumieniem tego.
Jutro muszę kupić Noteook ,wybór padł na HP nx7400 i niby już jest
wszystko OK ale wyczytałem ,że kupując ten komputer nie dostanę płytek
instalacyjnych Windows tylko będzie on zainstalowany na dysku a ja muszę
sobie zrobić kopię bezpieczeństwa na krążkach DVD.
Czyli co nie będę mógł podzielić dysku tak jak chcę ,a jak w czasie
robienia tej kopi coś zrypię to nie będę miał ani systemu ani kopii ?
A może coś źle zrozumiałem. Proszę o rozjaśnienie mi w głowie bo nigdy się
z tym nie spotkałem.
Akala