Re: Urzadzenie wielofunkcyjne - HP 1510, 3180 i Lexmark P6250

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 11:55:19 MET DST

Dnia 11 Sep 2006 23:53:47 -0700, dawid.kotomski@gmail.com tak nawijal:

> bo Lexmarka i tak już raczej skreśliłem.

Jakaz metamorfoza! :)

> A co do tych tuszy za parę złotych, to gdzie np. można taki kupić
> do modeli MP150 lub MP170

Moze tutaj?
http://www.allegro.pl/item125016918_pixma_ip1600_2200_4200_5200_6600_mp150_170_450_500.html
I tez pisze powaznie, bo na allegro widze ceny kompletu do mojej
ip3k (30ml+15ml*3) sa w cenie 14zl. To jeszcze taniej niz w 'hurcie'.

> (bo w zakresie cenowym, o którym mówimy/mówię te co najwyżej
> wchodziłyby w grę).

> Prawdopodobnie głowica jest w nich zintegrowana z
> tuszem, stąd można zapomnieć o niskich cenach, ale nie jestem
> pewien.

Tyle, ze to znowu napelnianie, zbiorniczki ciemne, nie wiesz
co sie dzieje w srodku...
Jesli nie musisz koniecznie drukowac juz dzis, to mysle, ze
naprawde warto poczekac i kupic sobie takie urzadzonko troche
lepsze (i z rozdzielnymi elementami), bo o ile nawet nie
drukujesz za duzo i wiele nie zaoszczedzisz jako na calosci,
to satysfakcja z tego bedzie wieeeeele wieksza.

A wtedy tylko papier pakowac, tusze podmieniac i cieszyc sie!

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...