Re: wartosci pamieci w x550

Autor: Temujin <grzhwva_at_bc.cy>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 12:02:33 MET DST

d4rqu napisał(a):

> Overdrive? Mam polska wersje catalistow wiec nie wiem jak to sie u
> mnie nazywa. W jakiej zakladce moge to znalezc?

Overdrive to... overdrive - przypuszczam że tak samo się zowie.
Chodzi o zakładkę umożliwiającą "fabryczne" przetaktowanie,
być może karta po jego włączeniu osiąga te 500MHz.
Czasami karta sama podbija zegary po wejściu w tryb 3D,
ale najczęściej chodzi o GPU a nie pamięć i nie słyszałem
o Radku z taką sztuczką. Ściągnij ATi Tray Tools i sprawdź
zegary w jakieś grze typu FPP na przykład...
Jeżeli dalej masz 400MHz, sądzę że możesz pójść do sklepu
po wyjaśnienia. Możesz też wrzucić linka do przedstawienia
konkretnego modelu karty jaką posiadasz.

I odpowiadaj POD postem oraz skonfiguruj delimiter.

--
Temujin
"Słychać też złowrogi stukot setek kielni, a także