Re: Uszkodzone wyjscie DVI czy monitor?

Autor: Paweł W. <paulus74_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 11:46:04 MET DST

Edek Odkredek napisał(a):
> Karta graficzna ATI 9100, monitor Fijitsu Siemens P19-2.
> W czasie obciazenia karty grafika 3D i podlaczeniu przez DVI znika od czasu do
> czasu obraz.
> Przy podlaczeniu przez D-sub nic takiego sie nie dzieje.

Witaj !
Ja miałem identyczne objawy /Powercolor 9100L+mon. Belinea 101903/ -
przyczyną był uszkodzony kabel - po wymianie na drugi egzemplarz
problem zniknął.
Obraz po pewnym czasie sam znikał - z czasem coraz częściej /
sądziłem że z kartą lub monitorem coś nie tak/. Co ciekawsze
pierwszy kabel działa na innym sprzęcie i pewnie został sprzedany
jako pełnosprawny :).

Pozdr.
Paweł