Karta WIFI do laptopa IBM T22

Autor: Paweł <galinski.p_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 11:41:19 MET DST

Witam

Mam pytanie, chciałbym nabyć jakąż przyzwoicie działającą karte
wifi pasującą do tego laptopa ?
Jak mi doradzacie ? Zależy mi na tym aby w miarę stabilnie pracowała
i nie rwała połączeń. Laptop będzie głównie pracował w
zamkniętych pomieszczeniach, przy czym może być przenoszony
pomiędzy kilkoma kondygnacjami ( parter - III piętro). Punk
dostępowy będzie u mnie w domu. Jednocześnie myślę również nad
zakupem wifi karty do pceta stacjopnarnego, więc może wskażecie mi
na jaką firmę się nastwić - odnośnie całego zestawu ( nadajnik +
2 kart /laptop i pc).

Pozdrawiam

Paweł