Re: start bo braku prądu

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 03:12:59 MET DST

Dnia Tue, 12 Sep 2006 00:46:51 +0200, JoteR tak nawijal:

> Nigdy nie miałem potrzeby tego stosować, podaję tylko to co wyczytałem kiedyś
> na tej grupie i na
> http://www.elektroda.net/uzytkowa/plmiscelektr/10_2003_2/10_2003_2209.htm.
> Może się odezwie ktoś, kto kiedyś to przetestował empirycznie. Natomiast jeśli
> lubisz zabawy z lutownicą, to polecam wątek
> http://www.elektroda.net/uzytkowa/plmiscelektr/1998_12/12_98013.htm

Na 100% dzialajacym rozwiazaniem bedzie zewrzec zielony kabel z wiazki
zasilacza do masy. Ino, ze wtedy trzeba go bedzie wylacznikiem z tylca
traktowac, zeby sie wylaczyl.
Ale jesli to ma byc jakis router czy cos, to chyba nie przeszkadza.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...