Byru wrote:
>> Mam dysk na gwarancji (całkiem nowy Maxtor 200GB) dysk sie psuje, znikaja
>> dane i ciagle zamula. Kupiłem go niecały rok temu w Age Computer we
>> wrocławiu, sklep zamknieto, co moge teraz zrobic? Mam gwarancjie, na
>> stronie
>> maxtora nic nie moge znalezc.
>
>
> Moze troche OT, ale wlasnie, o co chodzi z tym zamknieciem AGE, ktos sie
> orientuje? Przyjezdzam w lipcu do Wrocka, patrze na sklep a tu cos innego
> otworzyli, wchodze na ich strone a tam pusto. Oni znikneli tak na cacy?
> Przeciez to jeden z powazniejszych sklepow we Wrocku byl (zaraz po Proline
> i Arescie).
>
> Byru
zbankrutowali, czy jakos tak. czesc serwisu przejela jakas firma w opolu,
ale nie wszytskich elementow i nie kazdy egzemplarz :-). w przypadku maxtor
mozna dysk wyslac do producenta na wlasny koszt pod warunkiem, ze jest to
mozliwe. tutaj mozna sprawdzic czy produkt podlega gwarancji i wygenerowac
RMA https://www4.maxtor.com/en/support/service/rma/create/
pozdrawiam
robert
Received on Mon Sep 11 19:30:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Sep 2006 - 19:51:13 MET DST