Re: Gwarancja jest a sklepu nie ma :/

Autor: cepik <robert_cepa_at_icpnet.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 19:28:20 MET DST

Byru wrote:

> Moze troche OT, ale wlasnie, o co chodzi z tym zamknieciem AGE, ktos sie
> orientuje? Przyjezdzam w lipcu do Wrocka, patrze na sklep a tu cos innego
> otworzyli, wchodze na ich strone a tam pusto. Oni znikneli tak na cacy?
> Przeciez to jeden z powazniejszych sklepow we Wrocku byl (zaraz po Proline
> i Arescie).
>
> Byru
zbankrutowali, czy jakos tak. czesc serwisu przejela jakas firma w opolu,
ale nie wszytskich elementow i nie kazdy egzemplarz :-). w przypadku maxtor
mozna dysk wyslac do producenta na wlasny koszt pod warunkiem, ze jest to
mozliwe. tutaj mozna sprawdzic czy produkt podlega gwarancji i wygenerowac
RMA https://www4.maxtor.com/en/support/service/rma/create/

pozdrawiam

robert