podstawa cichego kompa- prosze o sugestie

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 19:32:52 MET DST

witam
poproszono mnie o poskładanie cichego kompa. chłodzenie wodne odpada.
Wymysliłem sobie ze prockiem bedzie jakis amd, z technologią cool and
quiet. czy wszystkie procki amd(3000+ do3800+) mają c&q?
Z płytą mam problem. wolałbym cos dobrej firmy, co obsługuje cool and
quiet, i najlepiej zeby mozna było w biosie ustawiac prędkosc wiatraka w
zaleznosci od temperatury. płyta chłodzona pasywnie!
KArta graficzna-stawiam na nvidie, ale co by mozna było wybrac do kompa
który NIE bedzie słuzył do grania? Jakie karty NIE potrzebuja
wentylatorka? a moze posawic na zintegrowana karte g. z płytą.. 6100?
Jak w takim "duecie" bedzie diałało c&q?
na koniec - zasilacz. wentylator od spodu, duzy i wolnokręcący.

Prosze uprzejmie o pomoc w wyborze.
pozdrawiam
ToMasz

PS. Google działają, sklepy internetowe też. z tym ze mnie nie
interesują reklamy: ddr3, hypertransport11 i SLI kategoria 44 i gwiezdne
wojny 16. Po prostu najważniejsza dla mnie jest stabilnosc i cisza,
potem dłuuugo nic.... i dopiero komfort pracy. W sklepie jest 27 płyt i
wszyskie jakos bedą działały. tyle ze _jakoś_ to troche za mało....

--
Ubuntu to staroafrykańskie słowo oznaczające "Nie potrafię skonfigurować
Debiana" :)