Re: kilka pytan do "laptopowcow"

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 10:14:15 MET DST

lukasz_s napisał(a):

> 1. Po zakupie laptopa (2dni temu) polecono mi 3 razy naladowac i rozladowac
> baterie.

Fatalnie. Nadal pokutują te bzdury? Ciekawe kiedy to się wreszcie skończy

>Zgodnie w wytycznymi przystapilem do wykonywania czynnosci, a
> dokladniej rozladowywanie trwalo na zasadzie wlaczonego filmu ktory sobie
> chodzil i nikt go nieogladal, ladowanie natomiast trwalo za 1 razem podczas
> wlaczonego laptopa, 2 raz podczas wylaczonego.

Fatalnie. Baterii w laptopie nie obsługuje się w ten sposób. Proponuję
poczytać archiwum grupy, gdzie wielokrotnie była mowa o tym

> Dzis rano chcac 3 raz wlaczyc i rozladowac laptopa przy wejsciu do windowsa
> prosze podlaczyc zasilanie zewnetrzne bo grozi uszkodzeniem baterii (pisalo
> o jakims niskim poziomie czegos... zapomnialem czego... (bateria wczoraj
> zostaal naladowana na maxa, dzis jak wlaczylem lapa byl full wiec ta kwestia
> jest ok). Wiecie moze o co chodzi??? Co moglo byc przyczyna? i czy moze to
> miec jakis wplyw i sprawic ze juz na wstepie mjej wspolpracy z laptopem
> sprawilem ze mam slabsza baterie czy cos w tym stylu:(((
> prosze o pomoc

Niech Ci pomoże ten głąb sprzedawca, który Ci zalecał formowanie baterii

> 2. Wczoraj tutaj poruszylem temat dodania ramu do laptopa. Dzis co do
> dezycji zakupu jestem juz przekonany.
> Mam jednak w tej kwestii kolejne pytanie. Czy zakup 1gb , czyli dajacy
> lacznie 1,5gb jest dobrym rozwiazaniem?? 128 pojdzie na grafike.
> Czy moze lepiej 2 x 512 (czyli dokupienie 512'tki). Najlepiej pewnie by bylo
> 2 x 1gb kupic ale sa to zbyt duze koszta tym bardziej ze wtedy moja 512 juz
> by sie nie zmiescila.

Tak, bardzo dobre rozwiązanie. Sam mam dwie kości w moim lapie. Jedna,
gigowa i druga 256 MB

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098