Re: Coś się skopało w moim PC-cie...

Autor: Wojtek <rafiki_yakoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 17:12:22 MET DST

> To jednak jest "Nie ta grupa"
>
> -->pl.comp.os.ms-windows.winnt

Dzięki za "pomoc". Niestety powyższa grupa (pl.comp.os.ms-windows.winnt)
wydaje się być nieaktywna, bo od co najmniej dwóch miesięcy nie ma tam żadnego
posta. Gdzie więc mogę uzyskać pomoc? Może dla starych wygów komputerowych
mój problem jest błahy lub śmieszny, ale dla mnie jest on bardzo poważny.
Chętnie napiszę o nim do innej grupy, o ile taka istnieje. Nie znam niestety
żadnego informatyka, który mógłby odwiedzić mnie w domu i sprawdzić problem na
miejscu.