Re: pytanie z wiazane z długotrwałym siedzeniem przy komputerze -Fotel

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 09:22:34 MET DST

Użytkownik "Robert S" <robert_salyga@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ee0d0h$jl0$1@inews.gazeta.pl...
> przepraszam za tak wyraźne odstępstwo od tematyki grup (obu) ale zracji ze
> pracy siedzę 8h przed kompem dla kasy :-) a wdomu chciałbym posiedzieć
> trochę dla przyjemności w związku z tym zamierzam wymienić swój baardzo
> stary fotel. ( o oczy już zadbałem kupując 19lcd czas pomyśleć o plecach
> bo
> i tak od urodzenia mam małe skrzywienie kręgosłupa) Z miejsca wykluczam
> fotele za 200-300 zł taki to mam wpracy - w domu chciałbym mieć coś
> wygodnego najlepiej z wysokim podparciem bym mógł sobie oprzeć głowę o
> [...]

W IKEA za niewielką kasę można kupić czarny skórzany fotel ALLAK z
zagłówkiem, z regulacją w dwóch zakresach i "bujaniem". Polecam, bo jest
całkiem wygodny, a na trwałości mebli z tej firmy nigdy się jeszcze nie
zawiodłem.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15600&catalogId=10103&storeId=19&productId=17041&langId=-27&categoryId=15879&chosenPartNumber=20059711

--
M.   [MS-MVP]