tuner tvi nagrywanie

Autor: Bolbou <bbak_at_bb.onet.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 09:21:23 MET DST

Witam
Takie mam pytanko, jako że ostatnio dość dawno nie interesowałem tym tematem
zwracam się z pytaniem do obeznanych w temacie - czy istnieje jakiś soft
który umożliwiał by korzystanie z tunera TV jako nagrywarki podczas mojej
nieobecności w domu - oczywiście wiem że da sie przechwytywać sygnał i
zapisywać na hdd ale czy da się w jakiś sposób ustawić godzinę i startu i
końca nagrywania jakiegoś programu na jakimś kanale itp. - cos jak
showview...
dzięki za podpowiedzi.
Pzdr

--