Niewidzialny Dysk SATA

Autor: salvado <jkadzik_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 09:47:01 MET DST

witam,

no właśnie, BIOS widzi dysk, ale start systemu XP Prof z CD zawiesza
komputer. Do tej pory komp chodził na jednym dysku PATA i wszystko jest
ok. Gdy odpalam komp z PATA i mam podłączony SATA, to system się nie
łąduje, pomimo odpowiedniej sekwencji boot'owania. Zachciało mi się
jednak dołożyć drugi, tym razem SATA, i jest problem. Czy w BIOSie coś
powinienem poustawiać? Chodziłem po nim i niczego a'propos SATA (oprócz
RAID) nie znalazłem.

Płyta główna to EPOX 8KRAI.

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

pzdr, salvado