Re: pytanie z wiazane z długotrwałym siedzeniem przy komputerze -Fotel

Autor: lukasz_s <beeton_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 09:05:06 MET DST

No wiec tak, co prawda najwyzszy niejestem - 185cm , ale niedawno mialem tez
pewne dylematy z zakupem fotela.
Ostatecznie wybralem porzadny portfel w firmie BLACK RED WHITE , (pewnie w
wawie gdzies tez masz ich siedzibe). Na miejscu jest niezly wybor.. ale to i
tak nic w porownaniu z 2 katalogami jakie dostaniesz od milej Pani ;-) Wybor
foteli jest naprawde baaardzo duzy, rozne ksztalty, obudowy, skory, skaje,
wszystko co dusza zapragnie. Jedyny problem moze byc tylko w tym iz jak
piszesz chcialbys najpierw na nim usiasc.. "pomocac" itd....

Nie mniej jednak polecam wizyte w BRW, ja za 800pln kupilem porzadny,
skorzany fotel z ktorego jestem bardzo zadowolony.

--
z poważaniem
Łukasz