Re: ATA czy SATA do starego PC?

Autor: Esbe <esbe_at_WYTNIJ_TOgorzkiepole.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 08:58:48 MET DST

JU pisze:

> To nie możesz podzielić na mniejsze partycje?

Zaraz, zaraz - to w takim razie to jest ograniczenie, które dotyczy
fizycznej wielkości dysku, tylko powierzchni obsługiwanej w pojedynczej
partycji, tak?

I to ogranicznie nie wiąże się z systemem operacyjnym (u mnie Linux)?

Jeśli tak, to faktycznie, pozostaje podzielić na partycje.

A tak z ciekawości, jakie komputery, w takim razie obsługują dyski > 138 GB?