kilka pytan do "laptopowcow"

Autor: lukasz_s <beeton_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 07:36:07 MET DST

WItam.
Na wstepie powiem iz w temacie sie nie orientuje za mocno wiec prosze o
pomoc i wyrozumialosc.

1. Po zakupie laptopa (2dni temu) polecono mi 3 razy naladowac i rozladowac
baterie. Zgodnie w wytycznymi przystapilem do wykonywania czynnosci, a
dokladniej rozladowywanie trwalo na zasadzie wlaczonego filmu ktory sobie
chodzil i nikt go nieogladal, ladowanie natomiast trwalo za 1 razem podczas
wlaczonego laptopa, 2 raz podczas wylaczonego.
Dzis rano chcac 3 raz wlaczyc i rozladowac laptopa przy wejsciu do windowsa
prosze podlaczyc zasilanie zewnetrzne bo grozi uszkodzeniem baterii (pisalo
o jakims niskim poziomie czegos... zapomnialem czego... (bateria wczoraj
zostaal naladowana na maxa, dzis jak wlaczylem lapa byl full wiec ta kwestia
jest ok). Wiecie moze o co chodzi??? Co moglo byc przyczyna? i czy moze to
miec jakis wplyw i sprawic ze juz na wstepie mjej wspolpracy z laptopem
sprawilem ze mam slabsza baterie czy cos w tym stylu:(((
prosze o pomoc

2. Wczoraj tutaj poruszylem temat dodania ramu do laptopa. Dzis co do
dezycji zakupu jestem juz przekonany.
Mam jednak w tej kwestii kolejne pytanie. Czy zakup 1gb , czyli dajacy
lacznie 1,5gb jest dobrym rozwiazaniem?? 128 pojdzie na grafike.
Czy moze lepiej 2 x 512 (czyli dokupienie 512'tki). Najlepiej pewnie by bylo
2 x 1gb kupic ale sa to zbyt duze koszta tym bardziej ze wtedy moja 512 juz
by sie nie zmiescila.

3. Stawiam duze piwo dla osoby ktora znajdzie mi specyfikacje dla mojego
laptopa czyli HP NX6310 EY501ES (mowie tutaj o pelnej specyfikacji danych
technicznych mojego laptopa) wersja okrojona danych jest w np. polskim
sklepie HP, ale nigdzie wiecej tego nie ma. Na stronie hp jest tylko jakis
pdf prezentujacy kilka podpnych do siebie modeli gdzie specyfikacje sa
napisane w stylu FSB 533mz luz 677;]
Najlepsze w tym wszystkim jest to ze w sklepach online znalazlem 3 wersje
spercyfikacji rozniace sie od siebie detalami (np ladowaniem pamieci, tu
jest do 2gbmax, tam do 4..) tu jest fsb 533 tam 677... ;] zglupiec mozna....
a model ten sam, identycznie ten sam.

Pozdrawiam serdecznie i dziekuje zainteresowanym za pomoc.

--
z poważaniem
Łukasz