Re: Czy komuś padł procesor ze starości? takiegop

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 00:46:42 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Atlantis
>Tak z ciekawości... Pamiętasz do dzisiaj całą klawiszologię Spectrum,
>miałeś okazję sobie niedawno to przypomnieć, czy wygooglowałeś? :)

Całej nie. Ale akurat BEEP był często przeze mnie używany.

> [...]
>:) Mimo wszystko teraz jestem pewien, że na Commodore, Atari czy
>Amstradzie pisanie szłoby o wiele szybciej - tam była klawiatura taka
>jak z PC (no, z drobnymi różnicami w układzie klawiszy) a więc na dobrą
>sprawę user uczył się już czegoś, co było mu później potrzebne -
>sprawnego pisania na klawiaturze. Tymczasem jak to wyglądało na ZX
>Spectrum? Przez kilka lat doszło się do wprawy w kożystaniu z tych
>gumowych klawiszy wprowadzających całe słowa, a potem przesiadało się na
>Amigę, Atari ST czy PC i trzeba było zapomnieć o tych wszystkich

Miałem wprawdzie Spectrum+, ale nie miałem żadnych problemów z
przesiadką na "coś wyżej". (akurat była to Amiga w moim przypadku).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Try  to  go  on,  since  this  might  almost
\  Kruk@epsilon.eu.org   / work.(TeX)