Re: Problem ze "staruszkiem" AMD K2 333

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 15:48:46 MET DST

Użytkownik ":: Solana ::" <solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:edu8c4$4mj$1@news.onet.pl...

> "RakuKrak" <raku@amigos.kom.pl> skrev i meddelandet

> Tzn? Zepsula sie z uplywem lat czy moze lubi sprawiac problemy?

Z tego co pamiętam (to stare jak węgiel czasy ;-) ) to był problem z
wgraniem specjalnych sterów do tego chipsetu przy win95.
Ten system nie obsługiwał automatycznie innych niż intelowskie (i kilku
innych, ale głównie intelowskich) produkcje sprzętów, a domyślnie
ustawiane sterowniki nie działały w ogóle (lub kiepsko) z produktami
innych producentów.

Ale - to tak tylko mi się wydaje - może RakuKrak miał co innego na
myśli.

Pzdr.:
Pajchiwo