Napięcie 5V na płycie głównej

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 13:19:01 MET DST

Witam,
Płyta EPoX 8RDA3I nForce2. Na ekranie początkowym wyświetlane są
parametry pracy, między innymi napięcie. Jedna pozycja zaznaczona na
czerwono:
5V=3,95V
Czyli linia 5V daje zbyt niskie napięcie.
Pomiar zasilacza multimetrem wskazuje, że napięcie jest OK. Wzrokowo nie
widać żadnych wybrzuszeń kondensatorów. Do płyty podłączone zarówno
główne zasilanie 20 pinowe, jak i wtyczka pod Pentium (z czterema pinami)

Coś mi się wydaje, że gdzieś czytałem, że odczyty dla linii 5V bywają
abstrakcyjne, ale wolałbym się upewnić.
Kupiłem używaną płytę i jeszcze mam okres gwarancyjny.
pozdrawiam
kb