Re: core duo w laptopach z windowsem Xp Home

Autor: Łukasz Olaczek <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 13:13:07 MET DST

Witaj,

On Sat, 9 Sep 2006 06:47:39 +0200, lukasz_s <beeton@wlb.vectranet.pl> wrote:
> Od wczoraj jestem posiadaczem HP NX6310 EY501ES (czy szczęśliwym to sie
> okaze za kilka miesiecy ;-) )
Moja szwagierka też ma nx6310, tylko niższy model (z Celeronem) i jest
baardzo zadowolona :).

> A jeszcze jedno moze ktos wie. Bo owy HP byl kupowany w vobisie (nie moja
> wina ze to prezent i nie mialem wplywu na doradztwo zakupu w innym
> sklepie) - i chodzi o dodanie kosci ramu. Czy latwow hp dorzucic sobie
> ramu? Czy lepiej ta czynnosc zostawic serwisantowi w Vobisie, inaczej mowiac
> czy zamawiajac sam kosc ramu dam rade w domku bez problemu ja dodac czy
> lepiej spakowac lapa i zawiesc do vobisu , niech tam sie "mecza" i czy
> wogole oni wykonuja taka usluge?
Do swojego HP dorzuciłem jakiś czas temu 1GB pamięci. Pamięć kupiłem w
Vobisie, bo ... była najtańsza. Zainstalowałem sam, bo widziałem jak to
wcześniej robili i wiedzialem, że to proste jest (bo jest), a nie chciało
mi się targać laptopa do sklepu.

Pozdrawiam,
Ł.O.

--
Łukasz Olaczek                 | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered  by  Kubuntu @ HP nc6120