VIA Apollo Pro 133A i znikający dysk

Autor: Pietrek <pietrek_at_nonono.info>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 13:15:11 MET DST

Witam,

Dysk 80 GB Samsung - nie mam w tej chwili dostępu do oznaczenia, wpięty jest
jako master na drugim kanale, syst. plików NTFS. Na dysku głównym zainstalowane
są Windows 98 SE i 2000 SP4. Często zdarza się, że po "wyjściu" z W98
("zamknij system i uruchom ponownie") dysk nie jest wykrywany, a tym samym nie
można z niego korzystać w W2000.

To samo dzieje się po ponownym uruchomieniu syst. przy uruchamianiu programu
CHKDSK przed uruchomieniem systemu.

Wcześniej korzystałem z dysku IBM 40 GB i nie było takich problemów. Co może być
ich przyczyną?

--
Pietrek