> Gry pod Windows generalnie nie miaĹy takich problemĂłw bo
> juĹź wtedy byĹ wielki rozrzut prÄdkoĹci maszyn. Problem
> dotyczy gĹĂłwnie wczesnych gier DOSowych. Ale faktycznie,
> teoretyzujÄ tu ;)
teoretyzujesz, juz to kiedys pisalem w jakims watku ;))))
kilka bylo, chociazby Sid Meier's Pirates!Gold w wersji pod Windows dziala
nawet na XP, ale zdecydowanie za szybko. (hehe, gram w nia wlasnie)
ale co do DOSu -masz racje, ale np DOSBox ma funkcje ustalenia predkosci
emulacji srodowiska... przytocze przyklad: gra A10 Tank Killer na P75MHz
byla zdecydowanie za szybka, nie pomagalo nawet wyciskanie "turbo", a na
DOSBoxie, po dobrym skonfigurowaniu jest super, jak na starym 386 :)
Received on Fri Sep 8 17:20:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Sep 2006 - 17:51:09 MET DST