Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 13:12:29 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Nieprawda. Jedynie gry korzystały z niższej rozdzielczości.
>Programy zazwyczaj używały najwyżej. A w takim C64/128
>w 320x200 miałeś wszystkie 16 kolorów do dyspozycji.

OK. Fakt, na C64 widywałem głównie gry.

>Jeno już prawie nic tego trybu nie obsługiwało. Nawet do
>własnych programów trzeba było protezy dokładać.

A to się zgadza. Dlatego dałem smileya.

>Poczytaj stare Bajtki. Pełne są narzekań na uszkodzone
>klawiatury i rad ja je reanimować.

Wiem, pamiętam. Co nie zmienia faktu, że ani mi, ani nikomu ze znajomych
coś takiego się nie przydażyło, więc nie było to aż tak nagminne.

--
\------------------------/ The `$' that I just saw supposedly matches a