epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>>> Cała konkurencja miała coś w okolicy 320x200 (choć z
>>> podobną organizacją atrybutów).
>> Tyle, że prawie nikt z tego nie korzystał, bo miało mało kolorów.
>Nieprawda. Jedynie gry korzystały z niższej rozdzielczości.
>Programy zazwyczaj używały najwyżej. A w takim C64/128
>w 320x200 miałeś wszystkie 16 kolorów do dyspozycji.
OK. Fakt, na C64 widywałem głównie gry.
>>> Niektóre miały i
>>> 640x200 (a to już w zasadzie standard półprofesjonaly
>>> wtedy był).
>> No, Timex 2048 miał 512x192 ;-)
>Jeno już prawie nic tego trybu nie obsługiwało. Nawet do
>własnych programów trzeba było protezy dokładać.
A to się zgadza. Dlatego dałem smileya.
>> No własnie jakoś podobno ta klawiatura taka słaba była, a nie znam
>> nikogo, komu by padła.
>Poczytaj stare Bajtki. Pełne są narzekań na uszkodzone
>klawiatury i rad ja je reanimować.
Wiem, pamiętam. Co nie zmienia faktu, że ani mi, ani nikomu ze znajomych
coś takiego się nie przydażyło, więc nie było to aż tak nagminne.
-- \------------------------/ The `$' that I just saw supposedly matches a | Kruk@epsilon.eu.org | previous `$$'. So I shall assume that you | http://epsilon.eu.org/ | typed `$$' both times.(TeX) /------------------------\Received on Fri Sep 8 13:15:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Sep 2006 - 13:51:10 MET DST