Mariusz Kruk napisał(a):
>> Cała konkurencja miała coś w okolicy 320x200 (choć z
>> podobną organizacją atrybutów).
>
> Tyle, że prawie nikt z tego nie korzystał, bo miało mało kolorów.
Nieprawda. Jedynie gry korzystały z niższej rozdzielczości.
Programy zazwyczaj używały najwyżej. A w takim C64/128
w 320x200 miałeś wszystkie 16 kolorów do dyspozycji.
>> Niektóre miały i
>> 640x200 (a to już w zasadzie standard półprofesjonaly
>> wtedy był).
>
> No, Timex 2048 miał 512x192 ;-)
Jeno już prawie nic tego trybu nie obsługiwało. Nawet do
własnych programów trzeba było protezy dokładać.
> No własnie jakoś podobno ta klawiatura taka słaba była, a nie znam
> nikogo, komu by padła.
Poczytaj stare Bajtki. Pełne są narzekań na uszkodzone
klawiatury i rad ja je reanimować.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Fri Sep 8 12:10:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Sep 2006 - 12:51:14 MET DST