Re: Czy komuś padł procesor ze starości? takiegop

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 12:17:59 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):

> No własnie jakoś podobno ta klawiatura taka słaba była, a nie znam
> nikogo, komu by padła.

No to właśnie masz do czynienia z taką osobą. :) U mnie w
podtsawówce/gimnazjum zachowało się kilka egzemplarzy i bawiliśmy się z
przywróceniem ich do stanu użyteczności. Padniete klwaiatury top chyba
największy problem. Gdy będziesz miał okazję rozkręć ZX'a i weź do rąk
tą folię. :P

> Ja tam wolałem nacisnąć "P" niż klepać "print".
> Ale to, jak już pisałem, kwestia gustu.

Widzisz, bo AFAIK to "print" wchodził akurat gładko, był domyślnie
przypisany i np. napisanie czegoś takiego:

10 Print

wymagało naciśnięcia kolejno 1, 0 i P. ;) Ale już np. takie polecenie
BEEP było schowane głębiej, już nie pamiętam dokładnie jak się je
wprowadzało, ale trzeba było coś tam najpierw nacisnąć, potem trzymać
palec na jednym lub dwóch klawiszach i dopiero wcisnąć odpowiedni
przycisk z poleceniem. Ja już wolałbym wklepać "BEEP" z klawiatury. :)

# /George Orwell - Rok 1984/