Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 15:48:30 MET DST

Dnia 2006-09-06 14:49:58, encja *Radosław Sokół* wymodziła przez port
119 co następuje:

> E, nie miał. Trzeba było dorabiać. I to w sumie chyba naj-
> prościej się dorabiało do złącza magistrali jednak, a nie
> do wbudowanego łącza szeregowego.

Byłem przekonany, że miał. Nigdy z niego nie korzystałem, ale czytałem
że KOMBI właśnie C64 używało do sterowania swoimi gratami (zresztą
fizycznie widziałem u nich C64 w wersji "ogórek" ;))

> Wbudowane MIDI miały za to Spectrum +2/+3 (ale niestandardowe
> i bez transoptorów) i Atari ST (nie wiem jak zgodne ze stan-
> dardem).

Cóż, być może to C128 miał MIDI. Nie chce mi się szukać.
Posiadam I stopień umuzykalnienienia i nigdy mnie to nie interesowało ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]