Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 21:44:14 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):
> Byłem przekonany, że miał. Nigdy z niego nie korzystałem, ale czytałem
> że KOMBI właśnie C64 używało do sterowania swoimi gratami (zresztą
> fizycznie widziałem u nich C64 w wersji "ogórek" ;))

Gra i trąbi zespół Kombi:-) Tak, prawdziwi artyści używali prawdziwego
sprzętu:-) Pamiętacie "Przybyszy z matplanety?" (Pi i Sigma).Muzę
stworzył do tego prawdziwy artysta - Marek Biliński.Podkład w tym
kawałku to żywy POKEY!!(układ dźwiękowy zjadający SIDa na śniadanie bez
popitki, na sucho - info dla użytkowników mydelniczek ;) )

Tomaszek
Ps: Bajtek, Secret Service, Top Secret, Ś.P Krzyś Qbeczko rulz 4 3v3r!!