Re: modernizacja komp. cel 900 na cel 1,3 taulatin

Autor: Tomek Banach <poczta_at_beztego.onet.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 15:49:10 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Wyraźną poprawę zazwyczaj daje wymiana całej maszyny, bowiem
> komputer chodzi tylko tak szybko jak jego najwolniejszy
> element. Owszem, dużo RAMu uczyni wszystko płynniejszym,
> ale starszy dysk nie przyspieszy znacznie od tego. Procesor
> też będzie tylko o 50% szybszy, a i to wyłącznie w obli-
> czeniach czystych.

Świete slowa.

Moja mama miala celerona 300 64ramu i stary dysk 6.4 pracujace pod WIN98
w zastosowaniach biurowych. Jako dobry syn stopniowo wymienialem czesci
P3 500, 256 pamieci ale sam bylem troche zawiedziony bo za kazdym razem
przyrost predkosci nie byl duzy. Tak naprawde sprzet dostal kopa dopiero
po tym jak dysk twardy zaczal szwankowac i kupilem jej nowa 80seagate,
czyli w zasadzie wymienilem caly komputer.

--
Pozdrawiam
Tomek