Asrock 939dual-sata2 i Asrock 939dual-vsata?

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 22:41:14 MET DST

Witam.
Chce odnowic sprzet na cos z podstawka 939, budzet mam nieco
okrojony wiec plyta glówa narazie bedzie tania. Slyszalem i
czytalem duzo dobrego o plycie Asrock 939dual-sata2 (na chipsecie
ULi) widzialem testy i wyglada to calkiem niezle, choc sama nazwa
mnie przeraza, to podobno produkt wyjatkowo sie udal. Jednak
wyszedl nowszy model oznaczony 939dual-vsata. Podobno zmiany dotycza
kompatybilnosci z systemem Vista oraz zmieniony zostal uklad
dzwiekowy z Realtek ALC850 na C-Media CM6501. Jestem nia
zainteresowany równiez dlatego iz posiada AGP a grafiki nie
potrzebuje koniecznie wymieniac.
Pytanie1: czy macie jakies doswiadczenia z ta plyta?
Pytanie2: która wersje lepiej kupic?
Pytanie3: czy mozecie polecic jakas inna niskobudzetowa i dobra
plyte?

--
Pozdrawiam, radek.