Re: Asrock 939dual-sata2 i Asrock 939dual-vsata?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 03:19:05 MET DST

mookie napisał(a):
> Chce odnowic sprzet na cos z podstawka 939, budzet mam nieco
> okrojony wiec plyta glĂłwa narazie bedzie tania. Slyszalem i
> czytalem duzo dobrego o plycie Asrock 939dual-sata2 (na chipsecie
> ULi) widzialem testy i wyglada to calkiem niezle, choc sama nazwa
> mnie przeraza, to podobno produkt wyjatkowo sie udal. Jednak
> wyszedl nowszy model oznaczony 939dual-vsata. Podobno zmiany dotycza
> kompatybilnosci z systemem Vista oraz zmieniony zostal uklad
> dzwiekowy z Realtek ALC850 na C-Media CM6501. Jestem nia
> zainteresowany rĂłwniez dlatego iz posiada AGP a grafiki nie
> [...]
Rowniez z podobnych powodow nabylem taka plyte. Zainstalowalem,
obsadzilem athlonem64 939 3000+ box (cholera, nie daja juz smigielek
4pin:( ),512MB PC3200 ramu, starym radeonem 9200, hdd WD 120GB.

Dziala prawidlowo z Skystarem2.6c :)))
Dziala bez problemu z starszym radeonem 9200 agp (nie-se)
Windowsa 2k musialem stawiac od zera, nie udalo mi sie zmusic do wstania
na nowej plycie pomimo roznych zaklec.
muzyka na c-media "gra" i tylko tyle, nie szumi zbytnio, ale tez nie ma
tylu bajerow co ALC850 lub inne audio z dowolnym routingiem gniazdek...