Re: MSI

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 17:12:00 MET DST

to_wytnij" <""mm-kk(to_wytnij)\"@(to_wytnij)o2.pl wrote:
> Z góry dzięki za opinie.

Pamietam, jak dobieralem sobie MB do mojego kompa i decyzja stanela na MSI,
jednym z wyzszych modeli (socket 2). Plyta wrocila szybko do Komputronika,
bo miala wade konstrukcyjna. Pod slotem AGP umiescili tak wielki scalak, ze
niemoglem wlozyc Radeona 9600 Pro, bo karta wspierala sie na nim. Musialem
zmienic plyte na inny model i decyzja stanela na Gigabyte GA-N400Pro i
naprawde nie zaluje. Jedna z lepszych plyt, jakie kiedykolwiek mialem
(uzywam jej do dzisiaj). Takze MSI tak mi podpadlo, ze nie kupie zadnej ich
produkcji MB.

Pozdrawiam