MSI

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 16:17:53 MET DST

Jakiś czas temu na tej grupie pojawił się post "Gigabyte" - ktoś pytał o
ogólne opinie na temat płyt Gigabyte. Niedawno było też coś takiego o
AsRockach.

Teraz ja chciałbym spytać o płyty MSI - co o nich sądzicie? Chodzi mi o
aktualne modele. Jeszcze trzy lata temu płyty MSI były uznawane (np.
przez czasopismo Komputer Świat Ekspert) za jedne z lepszych płyt na
rynku. Czy coś się zmieniło? Widzę bowiem, że płyty MSI praktycznie
mało kto kupuje, a ostatnio podobno wydali jakąś trefną serię płyt pod AMD.

Pytam więc, co sądzić o tej firmie? Czy nadal jest dobra i warto kupić
ich produkt, czy lepiej rozejrzeć się za czymś innym?

A może ktoś ma nową płytę tej firmy i mógłby się podzielić opiniami na
temat np. stabilności?

Z góry dzięki za opinie.

--
Pozdrawiam