Re: karta pcmcia na scsi-gdzie kupic z kabelkiem do skanera

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 16:51:38 MET DST

> Posiadam skaner na scsi.Mam zamiar kupic laptopa.I do laptopa chcialem
> podlaczyc skaner.Mam pytanie gdzie mozna kupic karte pcmcia na scsi z
> kabelkiem do skanera.Naprawde bardzo ciezko znalezc chocby na allegro.Bo
> sprzedają przewaznie bez kabelka.Prosze pomozcie.Moze ktos ma do
> sprzedania
> pomozcie

zapytaj na pl.comp.sys.macintosh bo japka mialy dlugo scsi, i moze wlasnie
jest jakies rozwiazanie do ibookow, zeby stary skaner z powermaca podlaczyc
na pcmcia

_bardzo ewentualnie_ na pl.comp.sys.amiga - w koncu o ile dobrze pamietam
a600 tez miala pcmcia, a w owym czasie np dyski twarde w atari byly na scsi
i moze amigowcy je sobie podlaczali

i zobacz tutaj:
http://allegro.pl/item123799092_kontroler_scsi_pcmcia_iomega_jaz_fast_scsi2_nowy_.html